20 iulie 2011

Servicii noi in Biblioteca!

In ceea ce priveste Biblioteca acum suntem in renovare,e bine ca totusi se face ceva,dar degeaba renovezi si faci totul sa arate la standarde daca nu avem cu ce sa ne atragem utilizatorii,fondul de carte este vechi acelasi de ani de zile,nu sunt bani de carte,sunt bani doar de reparatii....Imi doresc sa deschid o sectie pentru copii,pentru cei de gradinita sa se familiarizeze de mici cu cartea cu tot ce inseamna a citi,a tine o carte in mana,a pretui o carte.Dar ca acest vis sa devina realitate trebuie sa avem unele dotari pe care eu mi le doresc:un televizor,un dvd,jocuri,jucarii, jocuri traditionale (sah, remy),carti-jucarii, jocuri electronice, toate folosite în scopul educarii si informarii prin distractie si joc, achizitionarea de mobilier adecvat unei asemenea sectii. Doresc sa demareaz un proiect "Ora de caligrafie in biblioteca", proiect dedicat copiilor din invatamantul primar.Scopul acestui demers: descoperirea frumusetilor caligrafiei traditionale, cultivarea acestui gen de arta ca alternativa la scrisul electronic, stimularea creativitatii artistice prin caligrafie si dezvoltarea emotionala a copilului.Sper si imi doresc ca acest vis al meu sa devina realitate si peste ceva timp sa inauguram in Biblioteca un nou serviciu prin care sa atragem copii si sa vada biblioteca ca o a doua casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu